2011. november 29., kedd

Csipke a falakon - újabb remekmű Marcel Wanders-től

Marcel Wanders (Forrás: Marcel Wanders )
Újabb Marcel Wanders csipke-remekműbe botlottam. Először csak egy 3D-s látványtervet láttam, kíváncsi voltam, hogy megvalósult e. Kutakodtam kicsit a neten és kiderült, hogy igen! Ez egy üzlet belső tere, amit Bahrein-ban építettek. Bahrein, mint olyan nekem semmit nem mondott, de aztán kicsit utánajártam. Ez egy aprócska sziget (alig nagyobb az egész területe, mint Budapesté) a Perzsa-öbölben.Gazdaságának alapja korábban a gyöngyhalászat volt, ami a 1930-ban változott meg, amikor is kőolajat találtak a területen. Ezek után nem csoda, hogy van igény egy ilyen üzlet megépítésére :-) - ez nem tény, inkább csak személyes megjegyzés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése