2011. december 12., hétfő

Az igazi AHA élmény - művész, aki a szívemből szól

Nagyon izgatott vagyok, mióta megtaláltam NeSpoon képeit az alkotásairól. Ahhoz tudnám hasonlítani az érzést, mint aminkor gyerek voltam és Karácsonyra kaptam sok szép dolgot, amiket egyszerre szerettem volna megmutatni a barátaimnak.
Nos így vagyok az új felfedezettemmel is. Annyi csodát alkot és annyi területen, hogy képtelenség egyetlen bejegyzésen belül mindet megmutatni. A lengyel lány kezei között egészen különleges formákban éled újra a csipke, hol romos épületekben pókháló sűrűjében, hol aranyszínű kerámia formájában egy faajtón, hol rozsdás gyárkapura festve, hol pedig fa odvába illesztve.Ahogy Ő nevezi az alkotásait : a közterület ékszerei.
Ízelítőül pár kép a munkáiról.




Forrás: NeSpoon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése