2011. december 2., péntek

Mit hoz a Mikulás? CsipkeDesign cupcake / muffin papírt :-)! / Játék a Facebook-on


CsipkeDesign
Ops, egy kicsit nem figyelünk és már mindjárt 400-an vagyunk:-)!

Hamarosan ismét sorsolunk, viszont a  játékszabályokon egy kicsit változtattunk, hogy még nagyobb legyen az esély a nyereményekre!

A játék leírása:


  • oszd meg a játék felhívásról szóló linket az oldaladon
  • válassz ki egy cupcake / muffin papírt  a www.csipkedesign.hu webshop-ból, amit szeretnél megnyerni és a fantázianevét küld el az info@csipkedesign.hu e-mail címre
  • figyeld a CsipkeDesign.hu Facebook oldalát és a CsipkeDesign blogot, hogy megtudd Te vagy e a négy szerencsés nyertes egyike, akinek a Mikulás 12 db cupcake / muffin papírt, valamint a hozzá tartozó 12 db szalvétagyűrűt csempész a csizmájába hétfőn :-)!
 A játék december 4-én este 20.00 óráig tart. Sorsolás december 4.-én 20.30-kor.A nyerteseket a CsipkeDesign blog oldalán értesítjük, ezért érdemes vasárnap este figyelni a bejegyzéseket:-)!

6 megjegyzés:

  1. Játszottam:) De jó lenne megnyerni!

    VálaszTörlés
  2. :-), minden esélyed meg van rá:-)! Legyen szép a napod!

    VálaszTörlés
  3. Hű de jó, hogy megint van játék! Küldök e-mailt! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mind! Örülök, hogy ide találtam. Ment a mail, osztottam. Horváth Andrea

    VálaszTörlés
  5. Kedves Andrea, köszönjük, hogy ide találtál:-)! Örülünk, hogy tetszik, amit csinálunk. Kövesd a jövőben is az oldalt és ígérjük, hogy nem fogsz unatkozni:-)!

    VálaszTörlés